lørdag 2. juni 2012

Det vokser!

Det er stadig utvikling i drivhuset. Mye som titter opp, og mye jeg gleder meg til skal bære "frukter".

Nå er det sånn at alt det som er der, egentlig kan dyrkes uavhengig av drivhus. Det er bare å finne fram bøtter og kar, fylle på jord, så og vanne.

 Salaten kan jeg høste av hver dag

 Tomatene har begynt å komme

 Flere tomater er på gang

 Rødbetene vokser litt tett og vokseplassen er ikke så stor, så jeg er spent på om de blir firkanta eller runde

 Sukkerertene blomstrer
Paprika og chilliplantene begynner å bli store og kraftige.

Blomstrer gjør også jordbær på utsiden av drivhuset.

I tillegg har mais, løk og purreløk begynt å vise seg på sin vokseplass.
Jeg venter spent på om vi får litt varme fremover og om alt "skyter i været"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar