torsdag 27. februar 2014

Søndagsaktiviteter

Denne søndagen startet med kaffe, og femmila! Et varmt håp om norsk gull svant og det var påtide med egenaktivitet.

Mye vind med 6 plussgrader, og litt nedbør i lufta ga oss et fint utgangspunkt for en treningstur. Ca 8 km i joggetempo. I allefall når jeg kom inn på natursti langs sjøen. Asfalt er ikke godt å løpe på for denne skrotten, så jeg innrømmer at det blir noen perioder med rask gange der.

Dusjing og skifting, og enda er det tidlig. Med den vinden som var hadde jeg et ønske om en tur ut for å se og kjenne på været. Og mine ønsker oppfylles ganske ofte, merker jeg...

Tur til Tjøme, og Verdens Ende. Endte i en våt bakside av meg og klissvåte sko....ja,ja...typisk meg :P Jeg fant den største sølepytten og "la" meg oppi. Heldigvis er jeg lett å tørke:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar