lørdag 19. november 2011

Flott lørdag

Herlig dag!

Godt å starte en dag med å kose seg i morgenkåpe, og med kaffekopp og nyheter mens jeg kunne konstatere at det var blitt lyst ute og jeg hadde det ikke travelt.

Det ble julemesse hos Akantus. Har handlet både julegaver og bursdagsgaver. Det var mye fint å se.

Kjæresten vasket biler (tre stykker) mens jeg pakket julegaver og gjorde klart det vi skal ha med til Hønefoss i morgen. Vaskemaskinen har gått hele dagen, og gjesterommene er allerede klargjort til julegjester. Ja, jeg SKAL vaske gulvet først da.

Rask tur til Claes Olson ble det og! Mangler deksel til to kameralinser og på Expert kunne de bestille men det til en ublu pris. Fant ikke linsedeksel der da! Har fått bestilt på netshop. 75,- kr stykket var ikke så værst, så nå venter jeg på postmannen:)

Nå har vi kost oss med pinnekjøtt og det lukter allerede jul i huset. Fyr på peisen og hådballkamp på tv. En herlig dag, og det er enda mye igjen.

BB:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar