lørdag 31. desember 2011

Blanke ark!

2011 går mot slutten. Tid for ettertanke!

Det har i det store og hele vært et bra år. Noen kamper har vært kjempet, men på den fronten ser det lyst ut fremover.

 Mye har skjedd i utenfor mitt lille territorium. Jeg skal ikke si noe om Utøya. Jeg skal ikke si noe om smørmangel eller hvor avhengig vi er av strøm og telefon...... jeg tenker.....

Jeg gleder meg til det året som står foran oss. Helt blanke ark som vi skal fylle med innhold. Jeg har ikke noe nyttårsløfte. Prøver heller litt hver dag, være snill, være høflig, være aktiv, være flink. Av og til prøver jeg å ikke være noe som helst også. DET er det vanskeligste!

Jeg håper alle utnytter sine blanke ark og fyller dem med det som passer hver enkelt best. Det blir nok både gode og ikke fullt så gode dager, livet er ikke alltid rosenrødt. Husk at det er mange vakre grånyanser også! Godt Nytt År!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar