tirsdag 28. februar 2012

Endelig!

Endelig en treningstur igjen!

Kom meg hjem fra jobb i normal tid i dag. Hvem sitter frivillig inne i DET været liksom?
Sjekket blomsterløkene rundt huset mens fiskekakene ble varme. "Kastet" i meg maten, fant vaskebøtta og feide over noen gulv som så sårt trengte det, skiftet vann og spedde på med zalo og edikk og gikk løs på utsiden av stuevinduer, spisestuevinduer og kjøkkenvinduer. (bare sånn at når jeg kommer hjem i morgen og sola skinner, så ser jeg den).

Tid for skifting, jeg følte at energien var på plass.

En times runde i rask gange. Såpass rask at blodpumpa var i aktivitet. Kjennes herlig! Kroppen fungerte igjen! For første gang siden Tenerife!

Smatt innom Rema før jeg avsluttet etappen her hjemme.

Nå er det kaffetid mens jeg venter på at kjæresten skal komme hjem etter en uke i nord:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar