lørdag 25. februar 2012

Hurra for mamma!

Denne dagen startet med innpakking av gaver innkjøpt til mamma'n min, før det ble innkjøp av blomster - tulipaner til mamma selvsagt - og kjøretur til Kongsberg.

Sola skinte som sola skal skinne når mamma' min har bursdag:)

7,5 varme februargrader på bilen, bare veieer og ingen telehiv. Må være første våren jeg har kjørt Horten - Kongsberg uten å være engstelig for nyrene!

Mamma hadde lekker grønn joggedress på. Skikkelig "dyngedress", helt ny. Dama er bare herlig!

Midt mellom datautstyr og pakker, satt verdens beste mamma og smilte.


Pakkeåpning! To jakker, en grønn og en hvit, grønn t-skjorte og grønt tørkle. Hun elsker nemlig grønt!
Tulipaner og en nydelig liten orkidee som hun kan ha ved siden av laptoppen.

Kaffe og kake, og hennes lillebror og kone å besøk. Og så fikk jeg pakke av pappa'n min:)



Super dag med ei super dame som fylte 81:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar