onsdag 11. juli 2012

Utvikling i drivhuset

Nå er det ei stund siden jeg har skrevet noe om hvordan ting utvikler seg i drivhuset. Det utvikler seg!

Sist søndag plukket jeg inn to typer tomater som var modne. Jeg har bare cherrytomater i år, men fem forskjellige typer. Nå var det plommetomater og "svarte" tomater som var klar for plukking. De var fantastisk gode om jeg skal si det selv.

Etter tre dager i campingbilen måtte vi hjem litt, for å sjekke planter og hus.

Jordbær var klar, og jeg måtte sjekke vårløk og rødbeter. Ser fine ut! Agurken måtte jeg plukke av nå. Det var to på planten, men den ene ser ut til å ta all kraft fra den andre...som visner. Det ser ut til at det kommer en til da og jeg håper den klarer seg når den får vokse alene på planten.




Ikke store mengder eller veldig store planter, men i kveld skal vi spise jordbær og til middagen i morgen blir det hjemmeprodusert salat:)

Garantert økologisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar