torsdag 12. april 2012

Vil det spire?

Det er vår! Jeg kjenner det kribler etter å komme igang i drivhuset nå.











Jeg bruker ikke strøm i drivhuset, for det syns jeg er litt råflott.
Derfor står det endel til spiring rundt i huset, spredt rundt i forskjellige vinduer og bare venter på å komme ut når det ikke er fare for så mye nattefrost.

Som den utålmodige sjel jeg er, kunne jeg ikke vente helt til da....

Jeg har derfor satt bøtter ut, med ganske mye jord i. Oppi der har jeg sådd. Og satser på at det ikke fryser nå.











Så får vi bare vente, og håpe på egen mais, chili, paprika, oregano, rødbeter, løk, purreløk og mye annet rart. Jeg er ikke helt sikker på hva som er hva oppi der akkurat nå, gikk litt i surr etterhvert, men jeg regner med at jeg finner det ut når det kommer opp over jordskorpen.

Jeg gleder meg:)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Siden jeg ikke husker helt hva som er sådd, og hvor, skal du ikke se bort fra at det dukker opp noe sånt også.

      Slett