tirsdag 27. november 2012

Montering!

Mandagskvelden skulle benyttes til å få ryddet litt i håndarbeidskurven, eller i halvfabrikataene som kjæresten kaller det.

Jeg lette frem delene til en genser og satte meg godt tilrette. Godt lys hadde jeg også.
Veldig nøye var jeg! Vrengte genser, la ermene pent inni så det skulle være enkelt å sy dem fast. Må jo se ordentlig ut også.

Tunga rett i munnen, jeg sydde og festet alle tråder på hele genseren. Jaja, den er ikke såååå stor da! Skal være til et barnebarn.

Veldig fornøyd avsluttet jeg arbeidet med å rette genseren. Ermene var på vranga! Begge to!

På'n igjen. Prøve å finne stingene og ikke maskene.... legge på plass, sy på nytt, sjekke med et øye om det har blitt riktig nååå da. Og jepp! Ferdig! Noen strikker eller montør er jeg egentlig ikke!

Fikk strikket ferdig et par ullsokker også:)

Må pynte på litt med strykejernet bare:)

Nå har jeg kjøpt inn garn til en rød og hvit genser også, og til røde ullsokker. Er jo blitt skikkelig bestemor etterhvert jo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar