onsdag 29. januar 2014

På konsert/show

Heldigvis, i dag kjøpte vi billetter til show på Bakkenteigen med Gisle Børge Styves trio. Ikke veldig mange andre som hadde gjort det...kanskje en 70 stykker. Det var derfor genialt at sjef Bakkenteigen kulturhus hadde fått ordnet med gulv rett fra scenen og utover i salen, med småbord på. Kaffe var det også, og derved var alt duket for en intimkonsert.

Hvilke musikere! Og humorister! Jeg har ledd så jeg har vondt i kinnene. Litt i magen også, men det kan skyldes at vi fikk med oss en skitur etter jobb og middag og før konserten.

Jeg trodde jeg skulle klare å få tatt et bilde av dem, helt ubemerket. Det klarte jeg ikke! De oppdaget det, og stilte seg opp for fotografering. Jeg ble så perpleks at jeg så ikke om det ble noen bilder engang :)

Bilder ble det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar