mandag 24. august 2015

Bloggen tar en ny vending!

I løpet av en sommer som har vært veldig spesiell, har noen nye ideer dukket opp i hodet mitt og bloggen tar en ny vending.

Jeg har grublet litt over den utviklingen som faktisk har skjedd siden det tiåret jeg ble født, og frem til i dag. Det ønsker jeg å gi deg, (og slekter etter oss kanskje,) et innblikk i.

Det vil dukke opp gode råd til deg, til husmoren eller husfaren fra langt tilbake i tid og frem til våre dager. Jeg er sikker på at du vil bli imponert over hvilken kunnskap som bringes frem, både alvorlig og humoristisk.

Inspirasjon er blant annet hentet fra den boken du ser på bildet her, og fra mine foreldres minnebok for nygifte fra 1957. 


Gode råd er sjelden dyre! Her koster de ingen ting i det hele tatt!

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar