mandag 1. oktober 2012

Kjerringa mot strømmen!

Det var meldt regn i dag!

Det ble ikke det!

Da jeg kom hjem fikk jeg se vinduene i lav høstsol. De skrek etter en omgang med såpevann og nal.

Det fikk de! I sola! Jeg lærte jo en gang at jeg ikke skulle pusse vinduer i solskinn for da ville det bli striper. Se hvor jeg bryr meg. Jeg pusset! Og det ble kanskje en stripe eller to, men sprossene som settes på etterpå dekker over det:)

Så oppdaget jeg jo at gardinene trengte en vask. Mørkeblå og hvite, rutete. Jeg puttet dem i vaskemaskinen og satte igang den. Men jeg har jo ikke tid til å vente på vask og tørk!

I full fart dro jeg på Kid. (steike flotte gardiner) Fant noen med en gang, halv pris til og med.

De er hengt opp:)

Andre henger vanligvis opp mørkere gardiner på vinteren, ikke denne jenta! Jeg har kjøpt hvite. Her skal vi slippe inn alt det lyset vi kan få! (har hengt opp mørke i stua da) Jeg er litt sånn kjerringa mot strømmen...







Lille vinduet, store vinduet og mønsteret:) Ja, jeg kunne tatt bort den posen da........




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar