tirsdag 21. mai 2013

Hage, i mai!

Denne våren har gått altfor fort.
Det har vært andre ting som har opptatt mitt "lille" hode!

Jeg har allikevel fått med meg at det har vært vår. Har fått med meg at ting skulle i jorden

Jodda, jeg har sådd. Men jeg har ikke fulgt med på vekstsesongen så langt, kan du si..

Litt er på gang allikevel da..











Det meste startet inne, fikk litt vann innimellom når jeg husket det og ble satt ut i drivhuset når jeg trodde "kysten var klar". Skal si de fikk seg et kuldesjokk de stakkars plantene som havnet der der:)
Der har jeg tomater, agurk, rødbeter, spinat og løk blant annet.

Så fikk jeg satt opp "sandkassa". 2,20m x 2,20m. Her har jeg sådd stangselleri, brokkoli, dill, salat (to typer - tror jeg) melon og sukkererter...

Så får vi se hva det blir av det. Noe er i hvertfall i ferd med å komme opp av jorden der ute, så hvis vi nå kunne fått litt mere varme, ville det være supert.. Det tar jeg i såfall mot, med takk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar