mandag 16. desember 2013

Bohus.....blæh!

Jeg er vanligvis snill og omtenksom, henger ikke ut noen og forsvarer dem som trenger det... men.... i dag er helt klart en litt uvanlig dag.. ikke engang fredag den 13, men jeg "tok nesten bånntenning" i butikken i dag.

Nå er det en stund siden vi var på Bohus, i Tønsberg, og bestilte oss stoler. De skulle komme i uke 50. Det var forrige uke! Når vi ikke hadde hørt noe, dro vi tilbake dit idag. (jeg brukte til og med en feriedag)

Nei, stolene kommer ikke før i uke 2....antagelig! NÅR hadde de tenkt å fortelle oss det? Vi var veldig tydelig på at vi måtte ha dem før jul...hvis ikke vi fikk dem til da...så skulle vi ikke ha dem i det hele tatt!

Kjedebutikker! Jeg forstår at det er god logistikk å ikke ha møbler stående på lager, jeg forstår at god logistikk er god økonomi...for det meste!! Men når jeg ikke får varene jeg bestiller, innen den fristen jeg har fått, så avbestiller jeg...og jeg kommer ikke tilbake. DET er ikke god økonomi for butikken.

Dette møter vi hos alle kjedebutikkene. Siden disse butikkene kjemper om samme kundene, og kan holde på sånn, betyr det kanskje at jeg er den eneste.....som ikke går tilbake dit! Er jeg den eneste som forventer at når jeg skal bruke penger, så skal jeg ha service? Service for meg er når varene blir levert når de skal. Sorry, jeg fant en annen butikk jeg. En av dem som ikke har maaange ukers leveringstid.

Og jeg har fått blåst ut litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar