fredag 11. desember 2015

Julestemning uten stress

Bilderesultat for julestemning

 Her koser jeg meg med dagene frem mot jul.
Jeg skal nisse litt og ha det gøy.
Det kan bli julestemning av sånt!


Haugen med pakker som skal pakkes tar jo ikke lang tid.
Med litt julemusikk og gløgg attåt
kan det bli julestemning av sånt!
 
Pynting av huset er hyggelig og gjøres i løpet av en helg, i sakte fart.
Såpelukt!
Det kan bli julestemning av sånt!
 
Baking....njaaaa. Mesteparten blir outsourcet, bare noen pepperkaker som skal bakes for å få litt julelukt i huset og aktivitet for barnebarn..ja og så krumkakene da.
Kransekakebaking er bakern bedre på enn meg!
Det blir mindre rot av sånt ;)
 

En ting har jeg jo også registrert i løpet av endel julefeiringer. 
Ikke spises kakene opp, og ikke hadde vi hatt godt av det heller.
Det blir mindre slanking av sånt!

Nå sitter jeg her med kaffekoppen fra en by nedi Telemark mens 
rødnisselua venter på et par masker til.
Det blir julestemning av sånt!

Sviblene dufter herlig! 
Adventsstakene gir lys en tidlig og mørk morgen.
Det blir julestemning av sånt!

Har et par fridager, koste meg i Oslo i går med lunsj på Tjuvholmen 
med kjæresten og to av barna. 
Kikket på julepyntede gater selvom snø og kulde uteblir. 
 Det blir julestemning av sånt!

Være sammen med familien
god mat, god prat
Det blir julestemning av sånt!

 Lite julestress, normal puls.
Kan bli julestemning av sånt!

Bilderesultat for julehygge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar