fredag 17. august 2012

Iphone

Nå har jeg hatt Iphone siden i sommer. Nice!

Liker at det er sånne app's som jeg kan bruke til alt mulig. Zippo for eksempel... Selv om jeg ikke røyker så kan det jo hende at noen i nærheten spiller en melodi som jeg kan bruke den til og veieve rundt med telefonen.

Nå har jeg fått en sånn som kan fortelle meg om vinen jeg drikker er noe å drikke. Bare å ta bilde av flaska eller boksen og så forteller den meg om vinen er av høy eller lav kvalitet og ved hvilken tempratur den skal drikkes. Noe rødvin skal faktisk drikkes i 15 grader... Jeg får følge med på gradestokken.

Stadig nye ting å oppdage med den telefonen.

Det jeg ikke har funnet ut, er hvordan jeg faktisk får lastet ned fra Itunes til telefonen. Plundret masse, og plutselig var 58 av 109 melodier overført. Jeg aner ikke hvordan. Nå får jeg bruke helga til å finne ut hvordan alle de andre kan overføres. Da har jeg jo i alle fall noe å være opptatt med hvis det faktisk regner i morgen.

Nå må jeg se om det er noen flere sånne apps som er "et must":) Ja, og følge med gradestokken. Litt for varmt ute enda, ser jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar