onsdag 11. februar 2015

44 dager igjen til Nordpolen. Vi går og vi går!

44 dager igjen, i dag har skritt-telleren tulla med meg igjen og jeg blir passe irritert! Tar hver eneste omvei på jobb, går til skriveren lengst borte, går trappene, går og går. Og så blir det ikke registrert! Heldigvis vet jeg hvor mange skritt det var frem og tilbake til jobb da. Jeg har jo telt dem.

I går var dagens trim lagt opp ut fra at dytt.no ikke bare er trening, men at det også handler om å være ute i naturen. Bruke naturen, nyte naturen!





Det gjør vi ofte. Pakker et par sekker med ved, sitteunderlag, kaffe, pølser og pølsepinner og går opp i skogen. Vi er så heldige å ha en skog hvor det er ferdige bålplasser flere steder. Bare å tenne bål og nyte. Hente nye krefter!
PS, jeg er ikke så alvorlig som det ser ut. Det var bare veldig vanskelig å ta en sånn selfie :)

Prøv da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar