torsdag 5. februar 2015

Dytt! Polferden er igang!

Første dag er igang. Jeg spratt ut av senga i morges og tenkte...nei... skritt-telleren ligger nede i første  etasje! Da er det minst 30 skritt jeg går glipp av! Tulla:)

Skritt-telleren har vært på i hele dag da. Gikk til jobben, og telte antall skritt!! 1842.. Skritt-telleren viste 864:(

Ja,ja. Dagens treningstur er gjennomført. Gnagsåret på foten nektet å ha piggskoene på så jeg måtte finne fram et par gamle, litt slitne. Siden jeg kjøpte piggsko da broddene hadde utspilt sin rolle for meg, så var det bare å lure seg ut med lette steg! Sånn "holkegange"! Det blir en gangart hvor det gjelder å ha foten nedi bakken så kort tid at den ikke rekker å skli! Det ser ut som en litt ubehjelpelig tripping. Funka da! Jeg kom meg rundt dagens løype med alle lemmer i behold.

Så langt viser skritt-telleren 13669 og jeg kan jo fremdeles ta noen turer mellom stue og kjøkken før jeg registrerer antall skritt og nuller ut tellemaskinen så den er klar til i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar