fredag 6. februar 2015

Vi dytter videre, dag to!

I morges kom jeg for sent på jobb! Ja ikke sånn for sent forsent, men jeg var bare en time for tidlig ute! Det vil si at jeg surret bort et kvarter på morgenkvisten, før jeg kom meg avgårde.

Hva jeg surret med? Jeg leita etter compeeden! Den jeg kjøpte forleden. Jeg limte på en i går, på det gnagsåret jeg hadde opparbeidet meg. Det datt av i badekaret. Nå har jeg påstått en periode at jeg har teflonhjerne, men at også andre enden skulle være sånn at ting bare sklir av...det hadde jeg aldri tenkt. Når jeg nå sier andre enden, så mener jeg foten!

Jeg pleier å være ryddig og legge fra meg ting der de skal være. Compeeden var ikke der og jeg endte opp uten. Det gikk forsåvidt greit.

Heldigvis har kjæresten noen cm mer enn meg, så etter middag og før trening spottet han den i ei hylle i skapet. Jeg er imponert over at jeg har klart å legge den så høyt opp!

Treningstur ble det. 56 minutter med løping og rett i dusj. Vi skulle nemlig ut å ta litt sol siden vi skal en tur til syden om ei stund. Det var ikke noe solstudio der lenger. Åpner igjen sist i måneden. Selvom vi dro ut og brukte tid på det, fikk vi jo ekstra tid til overs.:)

Det ble reker og hvitvin.

Gårdagens skritt ble logget til 14700 og sirlig ført inn i nordpolregnskapet. Dagens skritt er ikke talt opp, men jammen tror jeg det er fler:) De registreres i natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar