søndag 20. januar 2013

Genialt treningsapparat!

For 10 - 12 år siden kom det en liten pakke i posten, sammen med julegavene fra mamma'n min.

Vi lo litt, for det viste seg å være en liten "rulle" til å trene mage/rygg med. Kunne dette virke da? Saken var kjøpt gjennom "Nytt og Nyttig", tror jeg.

Nå, når treningsrommet står ferdig i kjelleren, er "rulla" fremdeles flittig i bruk....og har vært i bruk stykkevis siden vi fikk det. Og jeg kan love at det virker! Vi startet nå i januar med 50 rullinger og utrolig støle magemuskler. Nå, nesten to uker senere, ruller vi 200. Vi kjenner det godt i muskulaturen, den strammes opp men gjør ikke vondt mer. Hadde det ikke vært for "polstringen" min er jeg nesten sikker på at du hadde sett sixpacken:)

Fire små hjul med et fjærsystem. To håndtak. Stå på kne og rull frem....og tilbake. Helt uten at du merker det, så gjør den noe med muskler i rygg, rumpe, lår og armer også. Det virker!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar