tirsdag 4. juni 2013

Maling og trening!

I går skinte sola. Vel hjemme fra jobb var det bare å hente fram malingsspannet og komme seg på veggen. Veggen er høy, så kjæresten tar øverste del. Andre etasje altså. Jeg klamrer meg fast til stigen på nederste halvdel. Huset ER høyt!

Etter et par timer med spente muskler i stigen, opp og ned stigen og armer som ønsket seg små lette malerkoster kunne vi si oss ferdig med den veggen. Strøk to var på plass.

Nå kom treningsklær på. Vi fikk oss en flott tur til Utsikten, 1 time og 20 minutter. Flott der oppe. Ikke så jeg hoggorm heller. Jeg studerte bakken på kloss hold altså. I fart, nedover bakke glemte jeg å løfte bena høyt nok. Litt stenete var det og jeg gikk "på tryne". Kjæresten klarte ikke å redde meg.

Hadde glemt hvor vondt det er å plante hender og knær i bakken på den måten, såpass vondt at du egentlig har litt lyst til å skrike. Jeg skreik ikke! I dag har jeg et fint skrubbsår å vise frem da:)

 Ikke så veldig mye utsikt igjen her oppe. Trengs litt opprydding i skogen.

Skrubbsåret mitt:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar