søndag 20. mai 2012

Spirer og gror!

Jeg har sådd mye forskjellig i år, og har ventet spent på om noe skulle spire i drivhuset.

Nå vokser det livlig inni der! Til og med salat! Og jeg som ikke kan huske å ha sådd salat engang:)



 Det virker unektelig litt rotete i drivhuset akkurat nå. Jeg har begynt å prikle. Det er nesten like kjedelig som å stryke klær!!! Noe har jeg allerede plantet ut. (mais, purreløk og noe av rødbetene)

Tomatplantene blomstrer, paprika, chilli og agurk har blitt ganske store planter allerede. Det har sukkerertene også.

Jeg har fremdeles noe som jeg ikke husker hva er, men nå når det har kommet opp av jorda vil det forhåpentligvis stå litt klarere for meg om noen dager.

Og ute i hagen har krigen mot løvetann startet. Det er herlig! Det er sommer! BB:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar