søndag 25. februar 2018

De rykker stadig fremover i køen.... Eldst i flokken og blir ikke vant til det

I dag ville mamma fylt 87 år, vi var innom kirkegården på tur ned fra fjellet.
Mamma elsket tulipaner. Hun syntes det var den vakreste blomsten. I dag fikk hun tulipaner.

Det var mye snø på kirkegården. Så mye snø at jeg hadde problemer med å finne gravstøtta. Siktet meg inn, og fant den. På toppen er en liten fugl. Snøen var så hard at jeg ikke forsøkte å fjerne noe mer enn det du ser på bildet her.


1 mai vil det være 5 år siden mamma døde. I juli er det 3 år siden pappa døde. Jeg rykket opp, som eldstemann i søskenflokken. Nesten som når du ringer et firma og blir satt på vent, de rykker stadig fremover i køen. Rart.....
Og tulipanene, de blir rådyrmat tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar