søndag 25. februar 2018

Fjelltur med Luna

Nå er det et halvår jeg ikke har skrevet innlegg om Luna, dvergschnauzeren vår. Jeg kommer sikkert tilbake til litt etter hvert. Har jo forresten skrevet om depresjonen hennes, etter napping, men det er jo historie.

Denne helgen har vi vært til fjells. Luna har vært litt stresset, men har kost seg også.

Vi kjøpte oss nemlig campingvogn med spikertelt på Blefjell, i tillegg til den bobilen vi har...den snekka vi har...og gården i Vesterålen...og huset i Horten. Pådrar oss litt av hvert.

Vi dro til fjells på lørdag, det var overskyet og kaldt, men fint å være ute.

Natten gikk bra, Luna sov ikke i bur i natt, var løs i vogna. Det gjorde at hver gang jeg snudde meg, så var hun borte og kontrollerte at alt var bra med meg før hu la seg enten ved siden av senga mi eller løp tilbake i senga si som var tatt med fra Horten. Lite søvn på henne med andre ord, for det var varmt i vogna og jeg kastet meg litt rundt omkring...litt mye:)))

Vi var tidlig oppe i dag og fikk med oss OL-avslutningen til Marit Bjørgen før Stein tok seg en liten skitur. Det syntes ikke Luna var noe greit. Hun sto i sofasetet og kikket ut av vinduet mens hun peip, hele tiden mens Stein var borte....



Lurer på om ikke hun trenger litt napping i ansiktet nå, forresten, så hun ser litt ordentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar