torsdag 2. mars 2017

Havregrøt og litt trening

Har sett litt av lyset!

Havregrøt til kvelds. Fyller på med blåbær og kanel.
Blir heftig mett.

Jeg blir som regel sulten under dagens trimtur, eller trening om du vil.
Som oftest blir det litt gresk yoghurt med "fuglefrø" innblandet. Det blir jo litt kjedelig etterhvert.
Da var det flott å kunne variere med havregrøt.

Kjapt er det også.
Ca 40 gram havregryn. Jeg bruker den glutenfrie typen for tiden.
2,5 dl vann
Inn i mikroen på ca et minutt.
Strø på kanel og litt stevia
Pøs på med litt bær eller oppkuttet frukt.

Da er det bare å hive innpå.

Trimmen i dag? 6 km ca rask gange.
I morgen skal jeg få svar på hva som foregår i knærne mine, så får vi se om vi kan begynne å løpe litt etterhvert. Det er jo deilig når det blir vår og sommer.
Det viktigste uansett er å røre på seg litt 😊

Og så har jeg fremdeles ikke funnet ut hvordan jeg får inn andre bilder enn dem som ligger på bloggen fra før. Må jammen skjerpe meg litt. Inntil videre kan du se bilder både på snap og på insta.

BB.😉


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar