fredag 3. mars 2017

Ukeslutt, og nå er det helg.

Ei spennende og variert arbeidsuke er avsluttet.
Været har også vært variert og spennende, og nå er det fredag. 8 km trimtur gjennomført og stor aktivitet gjennom arbeidsdagen har gitt meg totalt 15 km i dag.
Legen var jeg innom også i dag. MR og røntgen av knær for drøyt 14 dager siden og i dag kom svaret. Slitasje og menisk. Vi opererer ikke menisken , det er ikke så gode resultater av sånt. Vi venter og ser og så kan det hende vi bytter ut med litt reservedeler etterhvert.
Siden jeg er så aktiv så slipper jeg fysioterapi. Men jeg må slutte å løpe😳  Det blir lett! NOT!!

Treningsturen i dag gikk med superlette joggesko og jeg kjente det kriblet fælt når jeg sto foran ei lang slette.
Vel, gamle damer må bare følge legens ordre. Enn så lenge.

Fredag kveld, rødvin i glasset etter et bedre måltid.

Nå er det helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar