mandag 21. mai 2018

Kidnappet, snart 60!

Lørdag 19 mai, jeg sto opp tidlig og pusset vinduer før solen kom rundt huset og skinte på de vinduene som trengte det mest. Så ble plenen løvetannfri og vi koste oss på terrassen i sola, Stein, Monica, Jasmin og jeg. Monica kom plutselig på at hun måtte opp på butikken, og Jasmin ble med.
Et par minutter etter ringte det på døra og jeg var sikker på at det var nabojenta som skulle spørre etter Jasmin og hadde svaret klart da jeg åpnet døra.

Der sto ikke nabojenta, nei. Der sto Monica, Jasmin og Mari (svigerdatter) med serpentiner, ballonger, glass og drikke.
Bilderesultat for konfetti


Jeg fikk overlevert en konvolutt hvor det sto at jeg skulle ut på tur og måtte pakke med Toalettsaker inkl tannbørste, pysj, badedrakt og et passe pent antrekk. Ja, og så teposer hvis jeg hadde.

Så kom Albertine, Thomas og Matheo, med 60-årskrone. Hallooooo, det er over en mnd igjen!

Jeg pakket, Stein pakket fordi planen var at gutta og Jasmin skulle ta turen til Skien. Luna også selvfølgelig. Dette har de planlagt lenge!


Inn i bilen, over med Bastøferga rett til Strømstad og inn på Spahotell. Flott suite til oss fire jenter.
Startet med lunsj, med vin. Fortsatte med aromamassasje etterfulgt av cava og frukt, bading og kos i bassengområdet. Vi fortsatte med cava og potetgull på rommet, noen pumpet litt melk mens vi skiftet til aftenantrekk. Stor middag kl 2030 med mer vin. Avsluttet med strawberry daqiry (eller no sånt) i baren før vi køyet og sov ganske godt den natta.

Tidlig opp på søndag med kaffe på balkong i solen før frokost. Albertine satte kurset mot moderlandet og gutta sine kl 11 mens vi tre andre ruslet en tur rundt hotellet før vi satte kurset mot shoppingmekka. Matshopping, klesshopping og lunsj før vi dro tilbake til Horten i finværet.

Tusen takk, ikke bare til jentene, men til hele gjengen som har fått til dette. Virkelig et minne for livet!
Se kildebildet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar