søndag 8. januar 2012

Monsterbakken!

Så er siste etappe i Tour'en igang. Monsterbakken står foran løperne.

Fikk plutselig flashback til ungdomstiden, hvor vi lekte mye i slalombakken. Vi hadde T-kroker! Jeg var ikke spesielt god på T-krokene. Mulig det hadde med balanse å gjøre.. eller kunnskap om hvordan krokene faktisk skulle brukes. Jeg datt ofte av!

En ting skal jeg ha, jeg ga meg ikke. Skulle til toppen for å kjøre ned igjen! Det betydde klatring! Litt skøyta jeg kanskje, litt tråkka jeg oppover, og litt avanserte jeg ved å gå på skrå oppover til motsatt side for så  snu å gå videre på skrå oppover. Jeg gikk på slalomski! Mye trening, god utvikling av muskulaturen, men himla tungt.

Er takknemlig for at det ikke er jeg som skal forsere monsterbakken i dag! BB:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar