mandag 16. januar 2012

Sjelebot:)

Ukas første arbeidsdag har vært både morsom og aktiv. Ryggen krangler litt, etter ... vet ikke helt.... men det kan være gårdagens treningsøkt, så jeg bestemte meg for å hoppe over den delen i dag og se håndball i stedet!

Koste meg de første 10 minuttene! Så gikk det litt opp og ned, før jeg var smådeprimert ved pause. Noen minutter ut i andre omgang orket jeg ikke mer. Det ble solseng på meg istedet! Det var sjeleboten sin det. Aldri før har en soltime gått så kjapt. Jeg som normalt ligger og ser på klokka annethvert minutt, klarte 24 minutter nesten uten at øynene registrerte hvor mange minutter som hadde passert. DEN trengte jeg.

Ryggen krangler litt enda, håndballgutta vant såvidt, og jeg...... er helt avslappet:)  BB:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar