fredag 20. januar 2012

Ukeslutt:)

Fredag!

Tror nesten at fredag er min favorittukedag.... nesten:)

Deilig å komme hjem etter endt arbeidsuke. Deilig å kjenne på at jeg ikke må stå opp kl 6 i morgen tidlig. Deilig å kjenne på at jeg har kommet gjennom de fleste arbeidsoppgavene denne uka, at foredraget gikk bra, at jeg har kontroll på prosjektet, at koordineringen jeg bedriver har fungert, at rapporten jeg skal levere er nesten ferdig (kanskje jeg får den ferdig søndag kveld), at alle mailer og telefonhenvendelser er besvart. Deilig å vite at jeg egentlig har gjort en god jobb denne uka, hvis jeg skal være ærlig med meg selv (og holde Janteloven på armlengdes avstand)

Nå er morgendagens 10 liter med Mexikansk kyllingsuppe ferdig, vaskemaskinen piper og forteller meg at den er ferdig, ro-maskinen står og venter på meg (hvis jeg gidder å bruke den i kveld) og etter at alt er unnagjort er det god mat på menyen sammen med et glass rødt, og kjæresten, når han kommer fra jobb.

Herlige fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar